Kissie, BB, Paow och Dessie

Okej, nu ska jag ladda upp bilder på alla dom bloggarna som jag följer för jag har inget liv.


         KISSIE                   DESSIE

           PAOW                BLONDINBELLA


Undra hur det kom sig att jag började läsa bloggar.. ?
eller vilken jag började läsa?

vill ni veta?

Det var så att Olivia Andersson visade mig kissies videobloggar på youtube och jag tycker hon var totalt patetisk verkligen. Sen efter kanske 2 månader hittade jag hennes blogg. Jag var helt efterbliven innan visste inte att hon hade en blogg. Så började jag iallafall läsa hennes och tro mig jag blev heeeelt beroende!
Jag vet inte hur det kom dig att jag började läsa Blondinbellas blogg, faktiskt har jag inga minnen.
Paow och Dessie däremot visade Misty mig. I början var dom som två främlingar men nu efter ett tag märker man hur liten världen är. Hela bloggvärlden hänger i hop om man kan säga så. Jao, så var det iallafall.

NU BLIIREE IDOL NÄSTA, TJNIXEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0