Godnatt sverige


Äntligen är jag klar med historian. Jag har egentligen en svenska uppgift tills i morgon också men jag säger som Jessica "den får jag göra någon annan gång" haha så söt är hon. 
   I morgon börjar jag tjugo över 8, det är rätt tidigt, men skönt på ett sätt iallafall! och det är att man hinner hämta varm chiklad om det inte är lång kö, som det tyvärr alltid är. 
   Har nyss varit nere på toaletten och fixat mig. Jag har tvättat bort sminket, borstad tänderna, tagit sån ansiktsgrej så att alla mina prickar går bort, och nu ska jag noppra ögonbrynen, dom är mörka och ser ut som buskar. 
Efter det hade jag tänkt att sova. Take care and sleep well bejbs ♥


Kolla hur jäkla sjukt söt hon är eller!♥


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahahahahaaa bilden! jag e för snygg (a)<3

2009-09-17 @ 07:55:06
URL: http://jessicapetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0