The school kills me!

Skolan tar verkligen dö på mig, har "pluggat" hela dagen nu, och har massa kvar. + att jag och Jessica kom på att vi har en jäkla svenska sak tills i morgon och jag måste verkligen göra den, för våran svenska lärare typ hatar mig. Jag tänker tvinga pappa att betala en extra lärare till mig, eller typ något MVG+ barn som kan göra mina läxor. För det här helvetet kommer jag aldrig orka med. I och för sig är jag en höjdare på att dra ut på tiden, d.v.s. göra arbeterna dagen innen, i stället för att kanske börja en vecka innan. Då slipper man sitta där helt deppig och totalstressad som jag gör nu. Men alla kan inte vara perfekta! & inte sant, man lär sig av sina misstag.
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0