Puh, hemma från skolan!

Puh äntligen hemma från skolan, nu väntar bara mitt historia arbete. Matilda sa att det inte alls var så svårt, det jobbigaste var att läsa hela häftet. Men jag får väll kämpa mig genom det där häftet som typ är 50 sidor elelr något.

Om jag kollar mig omkring nu lyser det bara blått överallt i mitt rum, inte av himlen utan av den gräsligt fula tapeten. Det är Sebastians gamla rum, allt är blått fy! Vi ska göra om här så småning om, eller ah efter pappa och Marie har kommit hem. Jag har inte riktigt kommit på några färger än men funderar på antingen beigh (stavning?) och brunt eller typ grått och vitt eller typ svart. Men jag vill i alla fall har något ljust eftersom att rummet är så pass instängt. Men blabla nu måste jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0