JENNIIE RÅÅÅPLUGGAR!

Mitt pluggande flyter på som en dans och jag är överraskande redan på fråga 4, fast på renskrivningen då iofs. Fråga 5 förstår jag inte alls, titta i lokalpressen, alltså lerums tidningen? .. eller? och så ska jag presentera någon politisk fråga som har varit livligt debatterad. ORKAAA OHNO!

Sitter här och käkar eldorado chips, mums vad gott. Godis sitter heller aldrig fel!

I natt åker pappa och Marie till Stockholm eller ah Arlanda för att sedan därifrån klockan 7 i morgon bitti ta flyget till Grekland. Snacka om att man är lite lagom avundsjuk eller. Dom kommer vara sjukt bruna och fina när dom kommer hem så kommer jag här bah, tjoho jag ser ut som en snögubbe mums vad fiiint.

Men ah, nu måste jag nog fortsätta plugga så jag blir klar någongång innan i kväll för då ska jag se på idol och sen klockan 9 ska jag se på girl next door. Den är bra!



ohja, min bild är sååå läcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0