JAG HATAR TELE2

Åååhh, jag är så jäkla arg nu va! Jag laddade på mitt kort i söndags med 75 :- och idag när jag kollade hade jag 2 :- kvar. Jag ringde tele2 och kollade och dom sa att jag har startat någon jävla msn sak och glomobile skit, glomobile vet jag inte ens vad det är och msn laddade jag ner för det var gratis till den sista augusti. Han sa typ att jag redan hade strtat något och lala .. åååh, är dom så jäkla fattiga så dom måste ta andras pengar. Och tele2 ska lixom vara "born to be cheap" haha, men joo vad bra dom är, ljuger folk upp i ansiktet! Jag tänker stämma dom. Fyfan vad förbannad jag är nu asså, kollade nyss mitt saldo efter jag ringt för han sa att det inte kostade något, innan hade jag 2:- nu har jag 0.05 ÖRE!
HOPPAAS DOM GÅR I KONKURS OCH DET SNART!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0