JAG HATAAR SKOLAAAAN!

Är hemma hos Jessica nu, vi har hål timma. Haha fast vi måste gå om 50 minuter och ta bussen tillbaka till skolan, seegt är det! Nu ska jag spela lite farmville för jag är en sån nörd, hehe. Efter skolan blir det att superplugga i hjäl mig, och det orkar jag verkligen inte.
jag måste göra klart min historia sak som jag inte börjat på för den ska vara klar i morgon där ska jag skriva om Knut den store. Plus att jag ska läsa en jäkla berättelse på typ 50 sidor och samanfatta den, ååh orkar inte! Sedan i samhällskunskap ska jag göra klart mitt arbete om Lerums kommun. Jag har i och för sig inte jätte mycket kvar på det men det är ändå jobbigt. Sen ska jag göra en engelska uppgift, jag hatar engelska verkligen. Ah allt det ska vara klart tills i morgon. Jag slutar halv fyra idag också så jag är inte hemma fören halv fem typ.



Haha, jag dör kolla bilden! Det var den enda som fanns på mig på denna datorn.

Kommentarer
Postat av: jessica

nu måste vi gå snart jenniiieee!

annars kommer vi försent till historian,

puss på dig!

2009-09-15 @ 12:14:34
URL: http://jessicapetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0