Jag försov mig vääääldigt mycket i morse.

Sitter i skolan och jag har så tråkigt att jag måste blogga´(jag menar inte att blogga är tråkigt, utan ah att det är roligt när man har tråkigt eller något.) jag har egentligen inget vettigt att säga. men jag kan iallafall berätta att vi har en helt sajko vikare. Först så skulle han bevisa att vi alla var dumma i huvudet, sen så skulle vi ställa oss och med händerna bakom ryggen bakom stolen så skulle han säga "goddag elever" så skulle vi svara "goddag staffan" helt sjuukt! Vi slutar denna lektionen om 5 minuter och det är bra, jag vet inte riktigt vad vi ska ha för lektion sen men jag ska nog gå in och kolla det snart på nätet. Det sugigaste på dena dagen är att dom har lagt till vårat livskraft pass på onsdagseftermiddagarna i stället för tisdags mornarna, det suger! Haha gött, nu ska vi tydligen inte ha den lektionen idag sa jessica. Oh, now i am happy. Jag vet, min engelska är inte direkt den bästa om man säger så.

Jag måste bara berätta en sak till! Jag skulle ju åka till Jessica i morse för hon skulle hjälpa mig med engelskan. Men min mobil är ju helt dum i huvudet och stänger av sig 2477 så i morse vaknade av panik typ så kollade jag på klockan och den var halv 9. Jag skulle ju ta bussen till Jessica kvart över sju, men ah det var bara att glömma det, kom till skolan kvart i tio och vi började halv, blev lite sen men whatever! Jag fick duscha och allt på en halvtimma hann inte ens äta. Men nu börjar jag. Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0