Jag är tillbaka på blogg.se

Hej! nu hade jag tänkt börja blogga på blogg.se i stället för blogspot.com igen. Jag tycker helt klart att det är bättre här men det blir svårt att lämna min gamla blogg bara sådär. Självklart kommer jag skriva i den med till en början men jag antar att jag kommer gå över helt till den här efter ett tag.

Hur som helst, jag heter Jennie Tönnberg och ser mig själv som en mycket posetiv tjej som sprudlar av glädje och energi. Mina vänner är mitt liv, inga vänner ingen Jennie. Så ser jag på saken! Jag går första året på Lerums gymnasien. Jag går journalistik-media programet som är en samhällslinje. Jag trivs väldigt bra där måste jag säga. Ja, jag vet inte vad jag mer ska säga om mig själv.

Hoppas ni kommer få en mysig lässtund varje gång ni kikar in hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0