I ♥ To talk!

Nu när Jessica är i väg och tränar eller vad det är hon gör, är det väldigt tråkigt på msn för lilla Jessica är väldigt rolig serru. Hon är en väldigt bra vän till mig, och vi går i samma klass. Vi har väldigt roligt tillsammans och jag tycker om henne väldigt mycket. Vi har stått varandra väldigt ganska nära för ett väldigt långt tag sen, men det var lixom inte på detta sättet. Jag uppskattar alla dagar med henne väldigt mycket, för hon är bara bäääst, totalt underbar och väldigt väldigt älskad, utav mig.
    Jao, nu gjorde jag ett nytt stycke, precis före ordet "jao." Det är Maria min lärare som har påmint oss alla i våran JM klass att göra sådana styckesindelningar och inte:

sånnahära, när man hoppas över en rad. Dessa sorters styckindelningarna är inte lika uppskattade som
   dessa! Desutom tycker jag att
   dessa är mycket snyggare, ser mycket stiligare ut.

(Jag vet att jag gjorde en ouppskattad styckesindelning)
Men i alla fall, men lär ju sig alltid något nytt varje dag, inte sant. Idag har jag lärt mig att "i alla fall" inte är ett ord. Jag brukar ju inte skriva det ordet utan jag skriver oftast "iaf" så hur skajag veta? Jag tycker jag verkar vara lite inkompitent för att gå journalistik-media, jag menar det är ju ändå en plugg linje. Alla i min klass hade mellan 220-300 poäng, jag hade lixom 185, jag känner mig urkass när jag frågar alla och dom svarar: 290 eller 250. Fy! Men jag resonerar såhär. Huvudsaken är att man kommer in på den linje man önskat för poängen dom finns inte mer när man börjar gymnasiet, man börjar lixom om.

Snart ska vi äta mat, kyckling och ris tror jag det blir, mums! jag måste börja plugga snatr ska läsa det där jäkla häftet, men jag ahr planerat lite. Att läsa + att skriva samanfattningen kan inte ta mer än två timmar. Alltså börjar jag med det typ åtta. Men herregud, ohmy vad jag babblar på, bäst att sluta. Komentera gärna gulligrisar couse you know i love it!


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: jessica

wohohoh, jag älskar dig gumman! vi är världens bästa och de här tre åren kommer bli bäääst. Älskar älskar älskar dig. <3

2009-09-16 @ 20:54:23
URL: http://jessicjeapetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0