I ♥ To help others!

Kolla vad jag har fixat nu, en liten ciao sak på slutet. Det är inte alls svårt, jag kan försöka lära er. (ENDAST FÖR ER SOM ANVÄNDER BLOGG.SE)

1. Skriv din text som du vill ha på ett tomt vitt papper (på datorn.)
2. Förminska pappret så det är lite större än själva texten.
3. Gå in på http://tinypic.com/
4. Ladda upp din bild/(text)
5. Ta den översta koden som kommer upp och kopiera den.
6. Gå in där man skriver inlägg, tryck på htlm knappen brevid "trädbilden"
7. Klistra in koden


Och sedan kommer den upp i "skrivrutan" O.B.S Så vet jag inte vart man ska klistra in den för att den ska komma upp automatiskt i varje inlägg! Utan varje gång du ska skriva ett inlägg får du klista in den. Så en smart idé är att spara htlm koden i t.ex. ett word dokument för att slippa behöva gå in och få koden varje gång!

Lycka till sötnosar!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Tiilda <3

Haha jag lyckades :D Något mera förslag? <3

2009-09-16 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0