Godnatt bloggen

Nu ska jag snart sova har jag planerat men känner jag mig själv kommer jag inte somna förens vid ett, halv två. Tänkte gå ner och duscha kroppen bara för det är så skönt att gå och lägga sig och känna hur ren man är. För håret duschar jag alltid varje morgon annars blire fett och äckligt och det gillar vi inte!

Ja, jag är typ överlycklig nu för min samhällsuppgift äntligen är klar. Har jobbat till och från med den sen halv 4 tills typ nu. Jag är riktigt stolt över mig själv, dock inte över resultatet. Lars får ta det som det blev för jag gjorde mitt bästa typ, inte! Jag vet att jag kunde gjort bättre om jag började lite mer i tid och inte dagen innan lixom, allt blir så slarvigt då.

Jag vill också säga att jag är sjukt glad för Jessica skull, Hon har skaffat sig en pojkvän. Jag hoppas det varar lääänge verkligen. För det är du värd!
Jag ska till henne i morgon bitti för hon ska hjälpa mig med en engelska uppgift som ska vara klar i morgon ocg jag förstår inte så värst mycket. Jessica är bäääääst.

Nej men vad säger ni? Duschen nästa ...


Kommentarer
Postat av: jessica

haha aw, tack jennie :D<33 jag är också glad för jag har honom (a)

och jag är bäst för jag hjälper dig, haha (h) nejmen du hjälper ju mig också med saker, så då får jag hjälpa dig! haha pussss. <3

2009-09-15 @ 21:32:00
URL: http://jessicjeapetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0